Arms arms arms!

Schermafbeelding 2016-02-16 om 20.51.06

Goodmorning y’all! Vandaag gaan we eens kijken of we die spierballen wat groter kunnen krijgen en onze schouders een beetje breder, want wees eerlijk, elke vrouw wil wel een béétje schouders en armen, ik wel in ieder geval! Voor deze workout gebruik ik een kettlebell, maar dumbells kunnen ook prima!
Heb je die niet? Geen probleem, vul een literfles met water!

  • 10 pushups
  • 20 seconden plank
  • 20 kettlebell raises
  • 10 dips

Dit circuitje 3 keer herhalen! Zijn de push ups te zwaar? Verdeel ze in 2, doe de eerste 5 op je tenen en de volgende 5 op je knieën. Wees creatief in plaats van een oefening over te slaan!

Kettlebell raises klinken misschien ingewikkeld, maar zijn het niet! Ga goed stevig rechtop staan, voeten onder je schouders, knieën iets gebogen. Hou de kettlebell boven je hoofd met iets gebogen armen. Vervolgens laat je de kettlebell naar achter bewegen en weer terug naar boven. De beweging kun je een beetje vergelijken met het opdoen van een capuchon! Let wel op dat de beweging en de kracht uit je armen komt in plaats van uit je rug!

Good luck en see you tomorrow!

 

You may also like

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *